Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Η ΑΛΗΘΕΙΑ....

ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ – Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ;
Γράφει ο Περιπτεράς
Σήμερα είμαι θυμωμένος και πολύ στενοχωρημένος. Να εξηγήσω.
Όπως σας είπα πριν μίλησα με τον ανιψιό μου. Μου είπε τα έξεις.
« Έχουμε χρέος 300δις. Φέτος θα ξοδέψουμε 70 δις και θα πάρουμε 50δις. Αν δεν κάνουμε τίποτα του χρόνου θα έχουμε χρέος 320 δις.
Και τον παραπάνω χρόνο άλλα 20 δις κτλ. Μέτρα που όλοι μιλούν θα ελαττώσουν τα έξοδα 5 δις. Έτσι το χρέος θα αυξηθεί μόνο 15 δις.
Για να καταλάβεις θειε όλη η αξία όλων των εταιρειών του δημοσίου στο χρηματιστήριο είναι 10δις.
Όλα που έχουν γραφτεί και όλες οι μπαρούφες που λένε τα ΜΜΕ τους τελευταίους 4 μήνες είναι για μια ευρωπαϊκή βοήθεια που δύσκολα τη βλέπω να άρχετε περίπου 25 δις. Ακόμα και αυτή το χρέος θα παραμείνει 300 δις. Και του χρόνου τι μετρά θα πάρουν; Και τον επόμενο;
Και το χειρότερο; Σ’ όλα αυτά κανείς δεν μιλεί για τις συντάξεις που πρέπει να καλύψει το κράτος αφού τα ταμεία είναι άδεια.
Και με την προϋπόθεση ότι δεν θα αυξηθούν τα επιτόκια. Κάθε 100 σπριντ όπως λέει η θεια αυξάνουν το κόστος κάθε χρόνο 3 δις. Δηλαδή όλες οι θυσίες για επιδόματα , 14 μισθό και κάτι βενζίνες για κρατικά αυτοκίνητα (λίγο ειρωνεία καλό κάνει) έχουν ήδη χαθεί αν κοιτάξουμε το πρόβλημα σε βάθος χρόνου.
Η δική μου άποψη θειε είναι να καλέσουν τους πιστωτές του κράτους και να διαπραγματευτούν μαζί τους τόμπρα (αλλά η αγορά δεν τους εμπιστεύεται. Και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα). Να βάλουν το πρόβλημα στο τραπέζι και να διαπραγματευτούν. Να πουν την αλήθεια. Να βάλουν ένα σχέδιο εξυγίανσης και πιθανής αποπληρωμής σε βάθους χρόνου. Έχει ξαναγίνει εκατοντάδες φόρες στην αγορά των ομολόγων. Είναι καλύτερα να πεθάνεις με τη μια παρά να πεθάνεις από χίλιες χαρακιές..»
Αυτά μου είπε και σκέφτηκα όλη τη μέρα πριν σας γράψω.
Είμαι πολύ θυμωμένος ΜΕ ΟΛΟΥΣ. Τι ΠΑΣΟΚ τι ΝΔ και κουραφέξαλα. ΟΛΟΙ ήξεραν τι γινόταν και δεν έλεγαν τίποτα για να μείνουν στις καρέκλες τους. ΟΛΟΙ.
Κοίταξα τα παιδιά μου και κατάλαβα ότι όλοι αυτοί έκλεψαν το μέλλον τους. Κοίταξα την σημαία μου που την έχω κρυμμένη διπλά στο ταμείο στο περίπτερο για να μην με λένε εθνικιστή – γιατί είμαι πατριώτης – και κατάλαβα ότι η ύπαρξη της πράγματι κινδυνεύει. Και είδα την Κατσέλη να ζητιανεύει για 10 δις στο Abu Dubαi και γύρισε το στομάχι μου. Και τους είδα όλους ΓΑΠ, Καραμανλή, Σημίτη , Μητσοτάκη, Ανδρέα, Χριστοδουλάκη, Παπαντωνίου, Αλογοσκούφη, και όλους τους παρατρεχάμενους και ήθελα να τους πω «Ντροπή προδότες»
Τελικά δεν άντεξα και άνοιξα την τηλεόραση. Είδα τον ΓΑΠ να μιλεί για θυσίες και αναρωτιόμουν. Θα ζητήσει φέτος να χαμηλώσουν τα μεγάφωνα στην λειτουργία του Αγίου Γεωργίου – όπως έκανε παλιά- γιατί τον ενοχλεί η ψαλμωδία. Αυτή την φορά ίσως τον δικαιολογήσω. Θα προσπαθεί να καταλάβει γιατί η μανία του για την εξουσία του χάρισε ένα δώρο. Στην πρωθυπουργία του χρεοκόπησε η Ελλάδα.
Αύριο τα υπόλοιπα. Ο θυμός δεν αφήνει χώρο για σωστές σκέψεις.
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου