Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010

Έκανε «Μάγια» στο ΠΑΣΟΚ, έμεινε και στην ΕΡΤ...


Μια φορά και ένα καιρό μαλώνανε στην ΕΡΤ για μια σειρά κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Η μάγια η μέλισσα», καθώς λέγανε ότι την αγοράσαμε πανάκριβα. Βέβαια τότε δεν ήταν στην μόδα οι λέξεις διαφάνεια, περικοπές, νόμιμο και ηθικό και έτσι το ζήτημα ξεχάστηκε αμέσως. Τα χρόνια πέρασαν, μαζί με εμάς μεγάλωσε και ο προυπολογισμός της ΕΡΤ και ξάφνου εμφανίστηκε μια άλλη Μάγια, που μας αναστάτωσε. Αυτή η Μάγια με το επίθετο Τσόκλη, γυρίζει όλο τον κόσμο με μια ταξιδιωτική εκπομπή και μας φέρνει εικόνες από διάφορα μέρη του πλανήτη. Βλέποντας την θαμπώθηκε ο Γιώργος Παπανδρέου και την έβαλε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, όπου και εξελέγη.
Έλα όμως που η κυρία βουλευτής καθώς δεν υπάρχει ασυμβίβαστο αποφάσισε ότι έχει υπερβολικό χρόνο από τα πολιτικά της καθήκοντα και έτσι αποφάσισε να γυρίσει μερικές ακόμη εκπομπούλες, με 25.000 παρακαλώ ευρώ ανα επεισόδιο. Κι όλα αυτά την ώρα που στην ΕΡΤ γίνεται ένας χαμός με τους μισθούς παρουσιαστών και δημοσιογράφων και βεβαίως την ώρα που δυο ακόμη βουλευτές και εργαζόμενοι στην δημόσια τηλεόραση, η Άρια Αγάτσα και ο Παντελής Ασπραδάκης εγκαλούνται ως διπλοθεσίτες.
Η Μάγια Τσόκλη υποστηρίζει ότι δεν είναι υπάλληλος της ΕΡΤ αλλά συνεργάτης με εξωτερική παραγωγή των μόλις 25.000 ευρώ. Για μαντέψτε όμως ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρίας παραγωγής; Φυσικά ο σύζυγός της Χρ. Πεχλιβανίδης, ο οποίος εμφανίζεται και ως σκηνοθέτης των εκπομπών.
Μαζί δηλαδή στα ταξιδάκια ενώ τα χρήματα από την μια τσέπη μπαίνουν στην άλλη του συζύγου βγαίνουν. Σαν την Μάγια την μέλισσα η κυρία Τσόκλη. Τσιμπάει πότε εδώ και πότε εκεί.
Και μην ξανακούσουμε αυτό που λέει ότι όλα έγιναν με νόμιμο τρόπο. Γιατί ο Βουλγαράκης μιλούσε για την περιουσία του πατέρα του και η αντιπολίτευση τον πήρε με τις… πέτρες!!!
O πρωθυπουργός μας χρωστάει μια απάντηση, όχι σε μας αλλά στον ελληνικό λαό, που από την Μάγια την μέλισσα πληρώνει τώρα και τα μελισσόπουλα.
Πάντως, το αστείο είναι ότι και οι άλλοι δυο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και εργαζόμενοι της ΕΡΤ χρειάστηκε να περάσουν τρείς μήνες διακυβέρνησης για να καταλάβουν ότι παίρνουν δυο μισθούς.
Και για να είμαστε ειλικρινείς παραιτήθηκαν όταν τους ενόχλησε ο δημοσιογράφος της Real News που αποκάλυψε το θέμα. Με στόμφο μάλιστα στις ανακοινώσεις τους υποστηρίζουν ότι δήλωσαν παραίτηση στις 15 Ιανουαρίου. Δυο ημέρες πριν κυκλοφορήσει η εφημερίδα, για να μην μας περνάνε για χαζούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου