Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Μάθε ΠΩΣ ψηφίζεις!

12+2 συχνές ερωτήσεις...(ΚΛΙΚ πάνω στην ερώτηση για να δεις την απάντηση)
01. Ποια είναι η ημερομηνία εκλογής του νέου Προέδρου της ΝΔ;
02. Είμαι ήδη μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Τι πρέπει να κάνω για να ψηφίσω;
03. Δεν είμαι μέλος της Νέας Δημοκρατίας. Μπορώ να ψηφίσω;
04. Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου δεν πήγα να ψηφίσω, παρόλο που ήμουν εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους. Μπορώ να συμμετέχω στη διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας;
05. Είμαι μετανάστης και διαμένω μόνιμα στο εξωτερικό. Μπορώ να ψηφίσω από τη χώρα διαμονής μου;
06. Υπάρχει κόστος για τη συμμετοχή μου στη διαδικασία αυτή;
07. Η αστυνομική μου ταυτότητα αρκεί για να ψηφίσω;
08. Χρειάζεται να βάλω σταυρό προτίμησης;
09. Εάν δεν ψηφίσω στις 29 Νοεμβρίου, μπορώ να ψηφίσω στον 2ο γύρο;
10. Πού μπορώ να βρω αίτηση επαναβεβαίωσης της εγγραφής μου ή αίτηση εγγραφής νέου μέλους;
11. Πρέπει να πάω να ψηφίσω εκεί που ψήφισα και στις Βουλευτικές εκλογές;
12. Πρέπει να πάω να ψηφίσω στην Τοπική στην οποία είμαι εγγεγραμμένος;
13. Είμαι μαθητής λυκείου, μπορώ να ψηφίσω;
14. Στον 2ο γύρο, πού θα ψηφίσω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου