Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Η Θεσσαλονίκη μίλησε....


Πάνω από 6.000 ήταν ο κόσμος που μαζεύτηκε στο Βελλίδειο για την αποψινή συγκέντρωση του Αντώνη Σαμαρά.
Ήταν η μεγαλύτερη, αλλά και πιό ενθουσιώδης συγκέντρωση, που έγινε ποτέ στο συγκεκριμένο χώρο.
Ο Αντώνης Σαμαράς έφτασε στο Βελλίδειο, που ασφυκτιούσε, υπό τις επευφημίες των...
νεολαίων της ΟΝΝΕΔ, που έδωσαν βροντερό παρόν.
Λίγο νωρίτερα είχε φτάσει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο Χρήστος Φώλιας και άλλοι κορυφαίοι πρώην Υπουργοί.


Σαμαράς: Δεχθήκαμε πολλές προκλήσεις, δεν σηκώνουμε το γάντι !
σημεία της ομιλίας του:
"Ανάμεσα στους «καπεταναίους της ήττας» που καιρό πριν τις εκλογέςυποστήριζαν την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες για λόγους που όλοι γνωρίζουν, δεν ήταν ο Αντώνης Σαμαράς!
Γιατί εγώ και τότε και τώρα θεωρούσα ότι ο Κώστας Καραμανλής ήταν η ψυχή της παράταξής μας. Γνώριζα τι θα συμβεί γι’ αυτό και δημόσια του ζήτησα να μην κάνει εκλογές. Δεν είναι κακό να...
κάνει κανείς μιαν εσφαλμένη εκτίμηση. Κακό είναι να προσπαθείς να το κρύψεις εκ των υστέρων. Και να ζητάς από πάνω «και τα ρέστα»...
Aπό την αρχή αυτή της εσωκομματικής διαδικασίας δεχθήκαμε πολλές προκλήσεις. Αλλά δεν «σηκώσαμε το γάντι» .Δεν δεχθήκαμε debate στις τηλεοράσειs για να τραυματίσουμε και να τραυματιστούμε με ομοϊδεάτες μας.
Γιατί ομοϊδεάτες μου είναι. Συμμαχητές μου είναι, όχι αντίπαλοι. Αντίπαλος είναι το ΠΑΣΟΚ! Δεν κατηγορώ κανέναν,όμως η αλήθεια λέει ότι το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» θέλει διακαώςνα εκλεγεί αυτός που έχει τη μικρότερη διείσδυση στην κοινωνία. Και οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνουν ήδη ποιος έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στην Κοινωνία.
Δεν ήμουν εγώ που κινδυνολογούσα τότε ότι η καταψήφιση του Σχεδίου Ανάν θα «κατέστρεφε», τάχα, την Κύπρο. Δεν συνέπιπτα εγώ τότε με τη στάση του ΠΑΣΟΚ. Άλλοι συνέπιπταν. Εγώ τότε ήμουν αντίθετος με το Σχέδιο Ανάν, όπως και ο Κώστας Καραμανλής..."
από taxalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου