Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

"Αν είναι και οι υπόλοιπες 70 μέρες έτσι...την κάτσαμε την βάρκα!"

"Καταρχήν θα ήθελανα να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στην υπουργό Μπιρμπίλη και στον κ.Παπακωνσταντίνου που τόσο σοφά σκεφτήκανε μέτρα για την καταπολέμηση του ελλείματος!Και η λαμπρή τους ιδέα περιλάμβανε να μειώσουν και άλλο τις αποδοχές...και τα "bonus" ο Θεος να τα κάνει που έταζαν οι άλλοι προεκλογικά!Λοιπόν έχουμε και λέμε καταργείτε την απόσυρση αυτοκινήτων ξαφνικά γιατί δεν συμφέρει την Ελληνική οικονομία!Εσάς συμφέρει να σας πληρώνουμε απο την στιγμή που δεν κάνετε τίποτα?Εχω κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού για την Πέμπτη 5 Νοεμβρρίου να αποσύρω το αυτοκίνητο μου και αναρωτιέμαι θα πάρω εγω τα 1000Ε η οχι!Για να ξέρω να σιχτιρίζω την τύχη μου που δεν τηλεφώνησα 3 μέρες νωρίτερα!Τα λεφτά δεν είναι το θέμα μας οχι οτι περισσεύουν σε κανέναν η το παίζει υπεράνω αλλά το πρόβλημα είναι βαθύτερο!Αποσύρουν την απόσυρση επειδή δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία στην χώρα μας!Για φαντάσου!!!Εδω κύριοι πολιτικοί δεν έχουμε καν βιομηχανία περιμένατε να έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία???Επίσης που είναι η επανεξέταση για τα τέλη κυκλοφορίας γιατί απο οτι είδα στις ειδήσεις πριν λίγη ωρα ίδια παρέμειναν!Που είναι τώρα τα ειρωνικά σχόλια σας όταν ανακοίνωνε το μέτρο ο Σουφλιάς???Κλείνωντας θα ήθελα να κάνω μια ευχή για το μέλλον!Ελπίζω αυτές οι 70 περίπου μέρες που απομένουν απ αυτές που ζήτησε ο Γιωργάκης να μην είναι σαν τις πρώτες 30 γιατί την κάτσαμε την βάρκα!!! Υ.Γ Κλείνω ρωτώντας κάνεναν(ο πραγματικός λόγος που κάνω το σχόλιο) αν ξέρει να μου απαντήσει αν θα πάρω τα 1000ευρα!!
Υ.Γ.2 Αν τελικά τα πάρω που δεν το βλέπω πρέπει να ευγνωμονώ την τύχη μου που θα εχω την δυνατότητα να πάρω το χιλιάρικο και οχι οπωσδήποτε τα 500 ευρα και τις δυο κάρτες απεριορίστων διαδρομών!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΔΕΞΙΟΥ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΥΓ1: Τα αρχ...... του Γιωργάκη θα πάρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου