Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

"Όχι στη Ν.Δ. των κλειστών θυρών και των προσωπικών μηχανισμών" ...

Ο Αβραμόπουλος απάντησε στην κατηγορία της Ντόρας για ευκαιριακή συμμαχία με προσωπική επίθεση εναντίον της. "Ζήσαμε τη δύναμη των προσωπικών μηχανισμών και την κομματική γραφειοκρατία" , είπε και φωτογραφίζοντας τη Ντόρα, μίλησε για Ν.Δ. των κλειστών θυρών και των μηχανισμών.
"Εγώ δεν έβγαινα στα παράθυρα να στηρίξω λάθος επιλογές. Κατέθετα γραπτώς τις απόψεις μου στον πρωθυπουργό. Τις έχει στο αρχείο του" .
πιο αναλυτικά αναφέρθηκε στα εξης:
απέρριψε τις αιτιάσεις Μπακογιάννη για ευκαιριακή συμμαχία, λέγοντας ότι η συμφωνία με τον Αντωνη Σαμαρά είναι στη βάση αρχών ωστε να δοθεί "τέλος στους προσωπικούς μηχανισμούς". "Ολο αυτό το καιρό" σημείωσε με αιχμηρή γλώσσα ο κ. Αβραμόπουλος "ζησαμε τούς ισχυρους προσωπικούς μηχανισμούς που υποκαθιστούν τη δημοκρατική λειτουργία του κόμματος. Αυτοί οι μηχανισμοί μας οδήγησαν στη συντριβή. Την άποψη μου την έχω καταθέσει την ώρα που έπρεπε στον Κώστα Καραμανλή, είναι στο αρχείο του.Αν χρειαστεί θα τα δημοσιοποιήσω"
Ο κ. Αβραμόπουλος ειπε ότι κάποιοι δεν ήθελαν το άνοιγμα στην κοινωνία και σημείωσε οτι στην Κεντρική Επιτροπή είχαν όλα στηθεί, ωστε να μην πάμε σε εκλογή αρχηγού από ευρεία κοινωνική βάση.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι δεν έγινε καμία κουβέντα με το Σαμαρά για ρόλους, ουτε με τους άλλους υποψηφίους, στις συναντήσεις που είχε μαζι τους. "Οι συζητήσεις με όλους τους υποψηφίους ήταν στη βάση αρχών. Και η κυρια Μπακογιάννη μπορεί να επιβεβαιώσει πως ούτε ζήτησα, ούτε μου πρότειναν ρόλους" ειπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου