Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Για ποιον λόγο αποφάσισε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης να μη διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ; Την απάντηση έδωσε ο ίδιος, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση.

Απολαύστε τον: «Όταν μετά τις εκλογές είπαν ότι ανοίγει το θέμα της προεδρίας, πράγματι έγινα δέκτης πολλών μηνυμάτων φίλων, στελεχών από όλη την Ελλάδα και από το εξωτερικό που με παρότρυναν να βάλω υποψηφιότητα. Εγώ είπα: Βαγγέλη, είσαι ένας άνθρωπος που περπατάει αυτή τη στιγμή, μην πετάς στα σύννεφα, μην την ψωνίζεις, αυτά δεν είναι για εσένα. Δεν είναι και ο τρόπος ζωής αυτός. Εμένα δεν μου πηγαίνει να με πηγαίνουν 15. Ούτε μπορεί εγώ να ηγηθώ έτσι με τον τρόπο ζωής που απαιτεί το αξίωμα [...] Το βράδυ λοιπόν το συζήτησα με τους φίλους μου, το συζήτησα με τη γυναίκα μου, αποφάσισα να μην είμαι. Το πρωί πήγαινα στο γραφείο μου, μετά τα τηλέφωνα έλεγα: Βρε Βαγγέλη, μπας και πρέπει να είμαι; Έλεγα μετά, κάτσε καλά. Λοιπόν, να σας πω, έχετε δει ένα έργο με τον Αντώνη Καφετζόπουλο που είχε μια κοπελιά που έμεινε έγκυος και αυτή τον κυνηγούσε να παντρευτεί, αυτός ήταν ένας τύπος χαβαλέ, γύριζε κ.λπ. και κάποια στιγμή της έλεγε να ρίξει το παιδί, όχι έλεγε αυτή θα το κρατήσω, θα με παντρευτείς, θα γίνεις πατέρας. Κάποια στιγμή της λέει, με βλέπεις; Κάνω εγώ για πατέρας ρε παιδί μου;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου